"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 12. juli 2012

Ut på tur: Med mamma og mormor.

Hei alle mine herlige lesere. Stille dager her inne for tiden... sorry for det altså. Jeg er midtveis i ferien min og koser meg glugg ihjel...og som jeg har sagt tidligere så havner da bloggen litt bakpå *masse dårlig samvittighet*.

I går var jeg på en liten bytur i Sandefjord med mor og mormor. Glemte helt å ta bilder når vi vindusshoppet, men etter maaange timer tok vi det helt med ro på Gjennestad Hagesenter i Stokke. Der ble det softis og vaffel. 
 




Her koser vi oss dere. Så flotte dere er!

Og jeg fikk en liten gave av mormor. 
Sennepsgul, stilig clutch/lommebok. Digger den! 
(Selv om ingen av kortene mine passer i lommene. Hvilken idiot fant på det?)


3 koselige kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Koselig med slike turer.
Utrolig fin clutch/lommebok du fikk... Lekker!
Ha en fin kveld
klem

Fabelaktig sa...

Sååå herlig :)

Digger lommeboken!

Nyt sommeren videre og kos deg.
Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

Fin fredag til deg, vakre!
klem

Bondekjerringa sa...

En mormor med GOD smak! :))

Related Posts with Thumbnails