"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 17. august 2012

Ut på tur: Jomfruland

Hjemme igjen etter en herlig hyttetur på Jomfruland utenfor Kragerø. Det har vært herlig sol hver dag. Snakk om flaks!
 Vi har grilla, syklet tur og badet. På kveldene har vi spilt brettspill.
Ferie med stor F, spørr du meg. Skikkelig deilig!

Her kommer i allefall et lite bilderas fra ferien:
Her var vi oppe en tur i fyrtårnet. Flott utsikt!

Herlig dam med vannliljer overalt.

Et større fyrtårn ved siden av det lille fyrtårnet som vi var i.

Masse, masse drivved.

Flotte stein- og sandstrender.


Rett og slett en nydelig plass å feriere. Anbefaler det virkelig.

10 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Så herlige naturbilder:)
Ser ut som du har hatt noe herlige dager:)

Klem Merete

i Vinduskarmen sa...

Nydelige bilder du deler!! Ha en god natt! :-)

Igi sa...

Ser og "høres" ut som en perfekt ferie!
Klem

Trine sa...

Der var det vakkert og litt spesielt.
Flotte bilder.

God søndag;)

Fabelaktig sa...

Det så rett og slett fabelaktig ut :)

Tove sa...

Mange år siden jeg har vært på Jomfruland. på tide å ta en tur tilbake ser jeg. Vakkert!
Klem Tove

Fru Andersen sa...

Så fint det var der, og så flott vær dere hadde!

Ønsker deg en fin-fin kveld videre!

drudeblaa sa...

Jomfruland er flott. Du burde fått med deg en skikkelig høststorm. Da er det storslått på utsiden. Men deilig med sol i ferien da. D

Anette Willemine sa...

Så idyllisk, her må dere kose dere masse, tenker jeg.

Har du meldt deg på min giveaway som jeg har gående?

En fin mandag og en god ukestart til deg!

Klem,
Anette Willemine

salige lavendel sa...

Åh, dette var rett og slett helt NYYYYYYDELIGE bilder!

Related Posts with Thumbnails