"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 5. august 2012

UTFORDRING: KREATIV MED TEKSTILER

 Norske interiørbloggere har en ny utfordring på gang som går ut på å vise kreativitet med tekstiler.  Morsom utfordring som jeg fikk lyst til å være med på.

Her ser dere tv-stua mi. Der har jeg sydd mine egne puter og valgt stoffene utifra hva jeg liker, uavhengig av sesong. Litt utradisjonell fargepalett kanskje, med mye orange, men veldig meg
De mønstrete stjerneputene  ble kjøpt på marked i Halden for 20,-.... (og det skal nevnes at jeg elsker dem!). På bokhylla henger det litt mer tekstil (hva er det slike heter igjen?) som matcher til stjerneputene, også funnet på loppa. Har også et selvlaget broderi (i Harry Potter stil) i en av bildene som også kan gå under katogorien Kreativ med tekstil.. hvis man legger godvilja til.. hehe. 

Håper dere liker bidraget.

Du burde virkelig sjekke ut de andre flotte bidragene HER.
 *
Stille dager her på bloggen. Vet ikke helt hvorfor, for det skjer jo mye greier her, men sånn er det bare. Tror jeg endelig har opplevd den ekte bloggtørka som dere andre har pratet om.
Men jeg har oppdaget Instagram da.. som så mange andre... så du kan finne meg der. Går under navnet: bettumvilla.

Ønsker alle en god sommer.

 

13 koselige kommentarer:

livetsgodesider sa...

Likte li lys grå veggene, og de rustfargede tekstilene. Helt lekkert. MVH Grethe

Mailinn`s interiørblogg sa...

flott bidrag;) har samme hjort hengende på veggen i stua hos meg også;)

Tre Engler sa...

Herlig bidrag:)
Lykke til:)

Klem Merete

Trine sa...

Bidraget var fin,fint det Madelèn. Og etterlengta. Fargene i stua de er også varmt og koselig. Men menneskene og Pippin gjør hjemmet perfekt. Klokkestreng kalte vi det du har på veggen ved bokhylla de.
Takk for en koselig dag i hagen i dag.
Klem.

hobbyvimsa sa...

Hei høpp:)

Flott bidrag lykke til!!

Gøy å følge deg også på instagram,har dilla:)

Ha en fin ny uke!!

Klem

Linda

Nina Kristin Espeland sa...

Kjempefint! :)
Kjekt at du likte dråpe bildet mitt! Eg er innom til tider for å sjå kor flink du er!!

Klem fra Nina

MissMette sa...

Herlig bidrag, Madelèn ღ
masse lykke til, og nå
skal jeg inn hos NIB og
ta en titt... Ha en fin
uke søte - stor klem fra
Mette

Inger Anne sa...

Så koselig, og en annerledes måte å bruke tekstiler og farger på. Jeg hadde aldri kommet på denne komben, men det var skikkelig fint! Har flere sånne puter og klokkestrenger etter bestemor, nå har jeg fått tips til hvordan jeg kan bruke det!

Villa Waleur sa...

Så flott bidrag og for noen nydelige puter ;) De kom til det rette hjemmet, det er ihvertfall helt sikkert. Lykke til med utfordringen. Klem Ellen.

Fabelaktig sa...

Nydelig bidrag, søta!

I dag skinner solen på Nesåsen, deilig!
Håper sola skinner hos deg også :)
klem

Airin Bonsaksen sa...

Hei, er ny her inne, å kom tilfeldigvis over bloggen din inne på Kreative Kvinner. De klokkene var jo kjempe stilige!! :)

Veldig fint bidrag du kommer med her, likte veldig godt den trappehylla de! :) -Airin-

Anonym sa...

Hei du! Kvar har du kjøpt den fine lille hylla, som radioen står på?

Bettum Villa sa...

Hei Anonym.
Plantebordet kjøpte jeg på Skeidar for ca. 3 mnd siden, tror det lå på rundt 700kr.
Klem Madelen

Related Posts with Thumbnails