"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 22. september 2012

Art Journaling (first time try)

"Sjekk ut alle de kule nye tinga på jobben a'dere!!"
 Jeg ble grepet fra første stund kan en si. Så denne "nye" hobby-bølgen måtte jeg kaste meg ut i.





Tok med meg aalt for mye hjem... Var både på Panduro, Gode Minner og Lines Hobby (dere ser ikke på langt nær alt dill dallet på bildene altså).



Så de siste dagene har jeg kost meg med å klippe og lime. 
Noen sider har blitt produsert.





I boka skal jeg skrive ned andmeldelser/smånotater om bøker jeg har lest/leser. Og terningkast selvfølgelig. Morro for meg!

Og her ser dere boka i klem... masse pynt inni kan en si ;).

3 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Her var det masse inspirasjon å hent:)
Kjempe flink du er:)
Klem Merete

MissMette sa...

Å, det er fryktelig farlig å gå inn på slike butikker ღ - det er jo sååååå mye spennende å få kjøpt, og til mer jeg ser, til mer kreativ blir jeg og har lyst til å lage såååå mye :)) Har friskt i minne min siste tur innom Panduro i Tronheim, hihi... har ennå mye igjen i flere esker oppe på kontoret mitt :) Skulle vel ha tatt meg tid til å sette meg ned å lage noe, er veldig koselig i alle fall ღ Ønsker deg en fin helg videre. Klem fra Mette

Trine sa...

Åh dette gleder jeg meg til å ta en titt på altså IRL . Sååå heldig er jeg om jeg får dradd meg opp av sofaen og bedt meg selv da hehe....

Ha en herlig søndag !

Related Posts with Thumbnails