"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 28. september 2012

*FOLKLORE*



 Ferdig med å henge opp bilder og stæsj på veggene i gangen. Fant 2 store mønstrete klokkestrenger på loppa for et par uker siden. Hurra sa jeg da, og de ble mine for en slikk og ingenting.
Jeg synes slike mønstre er veldig stilige og de gjør jo mye ut av seg på veggen. I allefall i dette huset. Til og med gubben synes de var fine. Det var i allefall det han sa. Kan jo hende han velger sine "kamper" med omhu... who knows ;).

 Så nå er neeesten gangen helt ferdig.

 Og her er Fru Bettum i all sin bleikhvite stas.

7 koselige kommentarer:

Trine sa...

Åh dette synes jeg blei skikkelig fint Madelèn og jeg liker jo ikke gamle klokkestrenger og strameier egentlig..... Tombs up!!:O)

Og jenta er så fotogen som det går ann så dette kan du være skikkelig fornøyd med .

Ha en flott helg i festlighetenes tegn.

Ladiesman217 sa...

Så gjennomført og så fint!
hothothot "dagens outfit" :)

Olea sa...

Hei :)
Så flott det ble! Du er så flink!
Stor klem :)

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Jeg må flire litt nå... ;)
Den gangen ser nesten slik ut den gjorde FØR jeg malte den slik den har vært noen år for deg. Vi hadde et slikt brodert bilde hengende, men det henger godt på hytta nå.
Det har litt mye rødt i seg og det er jeg ikke så veldig glad i. ;)

Ha en fin helg Madelèn! :)

polkadotpeticoat sa...

What a beautiful statement that makes in the room....

Tre Engler sa...

Ble kjempe fint:)
Er så koselig med sånne tepper på veggen:)
Gjennomført og flott:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Gamlestogo sa...

Liker stilen din godt! Skikkelig koselig!
Må du ha en fin helg!

Ingrid i Gamlestogo :-)

Related Posts with Thumbnails