"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 23. september 2012

Lese-høsten/hesten

Høsten er over oss, her på Bettum, og jeg driver allerede og gleder meg til alle de fine bøkene jeg vil lese fremover.

Har holdt på å lese Eragon serien en liten stund nå og er for øyeblikket på min siste bok Inheritance. Veldig fornøyd med hele serien egentlig. Lettlest og grei underholdning (poeng: 7/10). Ingen stor klassiker vel og merke, men en kan jo ikke lese slikt hele tiden heller. Kan vel også nevne for dere nye her inne at jeg har en forkjærlighet for fantasy og sci-fi sjangeren. Deilig å kunne leve seg inn i noe helt uvirkelig, synes nå jeg. Et lite brekk fra virkeligheten.

Neste bok på leselista mi tror jeg blir Magican av Raymond Feist. En gammel fantasy klassiker, i følge min kjære, så en kan si jeg er spent. Ellers så frister det også å ta opp igjen The Eye of the World av Robert Jordan. Boka som fanget min leselyst for 12 år siden.
 

Leser du noe spennende nå? Eller har du sett deg ut en spennende bok til høsten? Fortell meg gjerne om den i såfall...alltid morro å høre hva andre liker.

4 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Høres ut som en koselig høst du går i møte med masse herlig lesestoff:)
Elsker selv å lese, men tiden strekker ikke til . Men om noen år så skal jeg nok ta igjen!

Klem Merete

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Jeg leser ikke sci-fi sjangeren,er heller ikke glad i disse på film til min manns store fortvilelse.Her går det i krim,elsker norsk,svensk og dansk krim.For ikke å glemme gode gamle engelske klassikere.På film vil jeg ha psyko thriller eller skrekk:)

Leser jo nå fifty shades å digger den selv om dette er en helt annen kategori:)

Ha en fin lese uke:)

Her er vi syke hele gjengen,og har vært det stort sett i en måned etter at minste jenta begynte i barnehagen,blir lege besøk på hele gjengen seinere i dag;(

Klem Linda:)

polkadotpeticoat sa...

Your book shelves are beautiful....

Fru Andersen sa...

Deilig med høst og lesetid, helt enig!

Stilig elghode i ramme under her :-)

Related Posts with Thumbnails