"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 20. september 2012

Litt nytt..

Litt ommøbelering på gang. Mange smårammer har blitt byttet ut med en stor, gammel ramme rundt mitt flotte hjortehode.

Og på loppemarked forrige helg fant jeg enda noen fler korsstingsputer. Har en forkjærlighet for mønster for tiden skjønner dere.

Så nå må jeg bare finne en plass til alle de gamle rammene mine et annet sted. Dilemma. Begynner å gå tom for ledig veggplass her i huset.



2 koselige kommentarer:

Bråtan sa...

Så fin ramme! Blir spennende og se hvor de små kommer :)

Ha en fin dag videre søte!
Klem Renate

salige lavendel sa...

Jeg kan avhjelpe deg med problemet - send de gamle rammene til meg!! Hihi
Jeg er på let etter gamle rammer for tiden og trenger noen store. Skal innom bruktbutikkene her i helgen og finner nok noe snask...håper jeg. Har planer om å male et portrett maleri med sort bakgrunn og i gammel stil, og da passer det så godt med gamle rammer til.

Related Posts with Thumbnails