"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 18. september 2012

På tide....

..å børste støv av bloggen igjen kanskje?
(Og i samme slengen børste støv av dvd-hylla)


Bloggtørke har vært et faktum og jeg kjenner det har vært skikkelig vanskelig å komme i gang igjen etter ferien. Familie og venner har lurt fælt på hva som har skjedd og om jeg skulle slutte å blogge.
Svaret på det var og er at jeg har vært litt lei. Lei av å bruke masse tid forran pc-skjermen.
 Men siden jeg ikke har sitti så mye på datan så har jeg hatt tid til andre ting. Jeg har malt noen fler vegger i den grønne gangen, ommøbelert bilder på veggene, fått en ny utetrapp, hatt bursdag, scrappet og vært sammen med venner. Morro det også, egentlig.



Håper på å få vist dere litt av de småtingen som har skjedd her i huset nå fremover. Nå som høsten har inntatt oss.
Digresjon: Rart å tenke på, men om et par uker så pakker vi opp alt som heter jul i butikken (Panduro). Og vi har snart vært oppe i et år allerede. Tiden flyr fort gitt' og jeg koser meg.


Kjøpte med meg noe småtteri fra Nille i går. 
Disse små telysholderene bare skrek til meg.
"Ta meg med hjem!"
Hmm, ok da. Har en perfekt plass til dere ved tvbenken.

7 koselige kommentarer:

Trine sa...

Åh så festlig å se deg i farta igjen med et ærlig og redelig innlegg og fin,fine bilder. Stilige telysvarmere eller hva en nå skal kalle de hehe...
Det er fullt lovlig å ta seg gode pauser. Men savna har du og bloggen din virkelig vært Madelèn :O)
Ha en flott kveld og uke .

Tre Engler sa...

Koselig å ha deg tilbake:)
Herlige bilder og koselig tekst:)
Klem Merete

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så koselig å se deg tilbake :) - det er vel litt bloggtørke for oss alle i blandt :)) - kjenner godt til dette... Det er en fin balansegang å få til både blogg og hverdagsliv syns jeg. Det er alltid et eller annet som jeg skulle ha gjort eller har planer om, men som forsyver seg... men prøver å få en balansegang til å få til alt - ikke lett det der... :) Gleder meg masse til å se hva du har gjort, og så koselig å se deg her igjen - du har vært savnet ja ღ Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke... Klem fra Mette

polkadotpeticoat sa...

I'm having a hard time too getting back in the swing....I love Seinfeld too!!!
My dogs are named after them!!

Marianne Dragon Waagan sa...

Hei:)
Bloggtørke har jeg også dann og vann, har så mange andre prosjekter og gjøremål i hverdagen at bloggingen til tider blir nedprioritert... med sånn er det bare:)

Jeg ser du har noen fine gamle kofferter stående ved TV-benken... me like:)

Ha en fin høstuke videre:)
Klem fra Marianne

salige lavendel sa...

Opplever av og til at ting skriker til meg jeg også, haha. Ja, man har lov til å ta en bloggepause av og til, men koselig å ha deg tilbake igjen. Nyt dagen.

Jeanette sa...

flott å ha deg tilbake igjen:-)å flotte bilder som vanelig.......helt enig med deg; alt til sin tid og nå på høsten er det koooselig med litt blogging igjen.-)

Related Posts with Thumbnails