"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 29. september 2012

Zpagetti-love


Skulle ønske jeg kunne strikke eller hekle altså. For kulere garn enn dette skal man se lenge etter!! Godt jeg kan litt makrame, sier jeg bare. De gule og lyse grønne nøstene (på bilde over) står på ønskelista. 
Kan kjøpes på Panduro Hobby for 59,- stk.
 

6 koselige kommentarer:

Trine sa...

Jøss så underlig garn detta var. Hva er det laget av? Men artig var det for de som kan håndtere pinner :O)

Ha en deilig lørdagskveld.

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Er dette noe slikt Mrs. Hardy har brukt til å lage armbåndene sine tro?
Tipper jeg kommer en tur på Panduro når jeg går på fri om en god uke. ;)
Søstrene Grene åpner/ har åpnet(?) snart på Farmand veit jeg... Det var jommen på tide at de kom til Vestfold!

Ann-Kristin sa...

Jøss, det er her var spennende garn ;-) Kan da strikke og hekle litt, jeg, så kanskje.. Vi har Panduro i Fredrikstad sentrum, så det er jo ikke noe problem. Er der innimellom, men det er jo så mye farlig fristandes der!

Makrame.. jeg husker jeg lærte det på barneskolen for en drøss år siden.. troooooor jeg husker det, men.. blir sikkert ikke fine greiene I DAG.. hehehe.

Ha en strålende fin søndag Madelen!!
klem fra Ann-Kristin

Tre Engler sa...

Dette var noe nytt ja:)
Har ikke sett sånt garn før, kanskje man bør prøve:)
Fortsatt herlig dag

Klem Merete

Igi sa...

Veldig kult garn!! Må kjøpe litt av det neste gang jeg er på Panduro!
Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

dette er kjempe godt å strikke av:) har laget grytekluter og de ble gode og tjukke- mye artig man kan lage.

Related Posts with Thumbnails