"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 21. oktober 2012

Håndlaget nytt sofabord.

I dag var jeg hos en kamerat og hentet mitt nye håndlagde sofabord. Så på facebook at han hadde laget et bord til noen andre, så jeg spurte pent om han ikke hadde lyst til å lage et til meg også. Og det var ikke no problem. Hurra!
 Etter 2 dager var bordet ferdig (snakk om kjapt!).

Tenk.. 
å kunne få et bord heeelt etter dine spesifikasjoner... veldig morro!
Bordet mitt er 90x90x50. Perfekt til Main-sofan våres.


Bordet er laget i massivt gran med jerndekor/beslag og beiset med fargen sjøsand. På bildet over kan dere også såvidt se en liten hylle som huser laptop og fjernkontroller..Love it!  Er jo så praktisk å kunne legge ting litt vekk.



Deilig å få litt natur inn i stua. Skal snart hente inn kongler og mose og hele sulamitten. Gleder meg!
 Jeg har fremdeles mine hjemmelagde puter i sofan. De kommer virkelig til sin rett nå som høsten er over oss. Oransje, brunt og grått er en stilig blanding (synes nå jeg). Taklampen er fra Madam Stoltz.



Og Pippin passer på at mor oppfører meg med kameraet..hihi.

15 koselige kommentarer:

Trine sa...

Oiojoi det der var flottere enn jeg hadde trodd.Gleder meg til å se og kjenne i virkeligheten. Med krakken fra Gjennestadauksjonen og alt det andre snasne du har er dette bare helt perfekt !
Gratulerer :O)

Villa Waleur sa...

Det var virkelig et knallfint bord. Skjønner godt at du ble fornøyd med det. Ellers var det jo deilige høsttoner blant puter og tepper. Nydelig <3 kan jeg spørre hvor lampen over stuebordet er fra?
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem Ellen.

Tre Engler sa...

Så kjempe flott bord du har fått deg:)
Det var virkelig fint og unikt:)
Heldig du om har sånne snille venner:)
Passet kjempe godt inn hos deg:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

salige lavendel sa...

Skal si du har en flink kompis da!! Gøy å få bordet akkurat som man vil. Og så DEN nydelige lille hunden da =) Passet jo fint inn i fargene!

Inspirasjon fra Elin sa...

røft og flott bord med en utrolig praktisk hylle til pcen :) Den hadde jeg sansen for. '

Randi sa...

Råtøft bord og kjempeflink kompis!! Digger de oransje putene dine, det er snakk om høst det:)
Ha en fin ny uke!
Klem

Lillekatt sa...

Oi, så fint bord!! Superflink kompis!

Daisys home sa...

Wow.. dette var skikkelig råstilig bord:)
Skjønner at du er godt fornøyd med dette ja.
Så flink som får laget noe så flott.
Kos deg med stæsjingen:)
klem sissel

Tove sa...

Tøft!
Klem tove

i Vinduskarmen sa...

Kjempe lekkert bord! :-)
VIl ha!! :-)
Ha en finfin kveld!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Så lekkert Madelen:)Elsker fargen:)

Likte lampen også,er på utkikk etter en lampe over sofaen her...Din hadde passe størrelse:)

Her er det sofaen og bok om gjelder på en grå mandag:)

Ha en fin uke!

Klem Linda:)

Fru Andersen sa...

Utrolig flott, flink kompis du har! Og det var kjempelurt med den lille hyllen tett opp under bordplaten der til fjernkontroller osv.

Fin høststemning i stuen din!

Klem!

HusmorDronninga sa...

WOW så kult!
Har et lignende bord i tankene jeg også...Men finner aldri tid og sted til å få unnagjort prosjektet..
SÅ greit å "hukke" tak i noen til å gjøre det da! Kanskje jeg må fri til min kjære...knis...
Vet du forresten hvor snekker`n din har fått tak i hjørnebeslagene?

Hilsen Kjersti

Stine Marie sa...

Bordet er jo bare helt fantastisk! Kjempekult!

Anette`s boble sa...

Wow, skikkelig kult bord!! Har hatt lyst til å lage mitt eget bord til hytta, men tror nok ikke mitt resultat blir like bra, hehe. Heldig du er osm har en handy-man :)

Related Posts with Thumbnails