"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 10. oktober 2012

Loppestol-elsk!!

Forrige helg holdt jeg nesten på å glemme et lokalt loppemarked.
"Har du hørt? Går jo ikke ann.."
Er det noe jeg elsker så er det loppis så da må jeg jo gjøre mitt ytterste for å få med meg de fleste ikke sant? Ikke sove lenge og glemme hele greia. Så jeg føyk opp av senga og durte av gårde så fort som fy.
Jeg ankom "åstedet" og hadde nok ikke mye håp om å finne noen godbiter på den siste dagen, et fåtall timer før stenging. Men Lady Luck var med meg og etter et par min. var jeg plutselig to stoler rikere. Impulskjøp på høyeste plan....billig også....Hurra!

De rød-oransje stolene skal mest sannsynlig i studioet til gubben, men enn så lenge får de seg en plass i gangen. Passet perfekt inn, spørr du meg.
(Guri så sær stil jeg har altså, bare se på alle de mønstrene overalt..hihi.)





7 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Disse var jo bare kjempe fine og passer perfekt hos deg:)
Herlig farge:)
Elsker loppis selv:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Trine sa...

Det der blei helt perfekt ,spør du meg !!

Passer så utmerket akkurat der :O)

Må bare si gratulerer med et knallkjøp .

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

De to stolene sto jeg og så på også. men jeg har to i samme stilen omtrent så da fikk de stå...til deg hehe. Nydelige synes jeg ...og den fargen ...flott !

Igi sa...

Så kule stoler! Passet perfekt inn hos deg.
Klem

AlottesVerden sa...

Jaggu godt du fikk med deg loppemarkedet...utrolig fine stoler du fant der:)

Ha en fin uke videre
Ann-Charlotte

boNord sa...

Grattis med flotte loppis-kupp! :-D

Klem, Lise

Ann-Kristin sa...

Passer perfelt hos deg! noe flaks må man ha!

god helg, og klem!
Ann-Kristin

Related Posts with Thumbnails