"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 2. oktober 2012

*Nostalgia*



 (Gammel hønsenettingramme funnet ute, gamle fotokort fra 1902 kjøpt på Vivestad høstmarked, hjerter fra Skeidar)


5 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Så fint...Gøy når en finner det og det kan brukes:)¨

Kan helt sikker få tak i de kulene på Ebay..Ja det blir dyrt,men mye billigere å lage det selv:)

Tør nesten ikke se de men jeg har aldri handlet fra Ebay hi hi!!Si i fra om du ser noe da??

Kanskje jeg skal driste meg inn på Ebay selv også forresten.Jeg er Ludvig å redd for alt som er nytt hi hi!!

Nyt dagen!

Klem Linda:)

Bråtan sa...

Så fint! Jeg har ett helt familie album med slike blider ;)

Klem Renate

Trine sa...

Det var kjempeartig med de gamle bildene.

Ga så fin effekt.
Ha en fin uke :O)

HANNES DAGBOK sa...

Nyyyyyyydelig!

Håper alt er bra med deg snuppa,

KLEM!

Tre Engler sa...

Den tale var kjempe fin:)
Nydelige gamle bilder:)
Klem Merete

Related Posts with Thumbnails