"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 5. oktober 2012

Sansen for Kremmerhuset.

De siste årene har jeg virkelig fått sansen for Kremmerhuset sine produkter. Og under ser dere favoritten; magasinholderen min. Har blitt et skikkelig smykke i interiøret.

Her om dagen handlet jeg også inn disse 2 dødsstilige lyktene, men dessverre så var de for store for der jeg ville ha dem. Så nå har jeg en tilgodelapp som jeg klør etter å bruke. Men for øyeblikket så venter jeg på høstnyhetene deres. Håper på at det skal komme noe stilig som bare skriker Bettum Villa.

Har du noen favoritter fra Kremmerhuset?
(Jeg er ikke betalt altså, bare digger butikken).
 

10 koselige kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Hei Madelen!
Jeg har fått sansen selv nå for den fine butikken :)
Har handlet en god del ting der den siste tiden, til Emmas rom :) Hun digger alt som har med dyr å gjøre og det hadde de godt utvalg av ;)
Ønsker deg en herlig høsthelg!
Klem Anette

Flisan sa...

Heisann! så glad jeg blir når jeg finner nye blogger! la meg til som følger hos deg, her likte jeg meg.
JA jeg elsker kremmerhuset, det har jo så mye fint! de lyktene var kjempefine!
Ha en fin helg!
klem

Norwaystyle sa...

Det var fine magasinholdere. Fikk lyst på slike her og etter å ha sett dine. Kremmerhuset har så mye fint. Der haer eg handlet mye. En av mine favoritter er lotus telysholderne. Er også veldig glad i oppbevaringseskrne til såpepulver mm.

Fabelaktig sa...

Jeg er så forelsket i den lysestaken som ser ut som en kube - love it!

ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
klem&smil

boNord sa...

Lekker magasinholder! Digger Kremmerhuset, men merkelig nok har jeg bare gått forbi de siste gangene. Farlig for pengeboka å gå inn, kanskje? ;)

Fin helg ønskes deg! Håper du følger meg og nybloggen videre.
Klem, Lise

salige lavendel sa...

Det stativet likte jeg godt! Ja, de har mye fint der, God helg til deg =)

Tre Engler sa...

Hei!
Kjempe koselige lykter:)
De har mye fint ja:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Fossestua sa...

Kremmerhuset har mye fint ja, og ikke minst ganske rimelig :)

Elsker den flotte grønnfargen du har brukt i gangen din! Blir kjempeglad om du deler fargekoden med meg :)

www.ragnhild-lykke.blogspot.no sa...

hei hei:-)
Jeg digger også kremmerhuset. Og helt enig med deg at det har blitt så bra de siste årene. Likte det ikke såå godt før. :)
Koselige bilder du har!
Ha en flott kveld og uke!
Klem ragnhild

Anette Willemine sa...

Så fine bilder! Ja, K har mye fristende. Kommer alltid ut derfra med noe nytt. Det siste ble to trehvite lysestaker, den tredje som hørte til i serien var dessverre utsolgt. Er derfor på jakt etter den i en annen butikk. :o)

Ønsker deg en ny fin ukestart!

Klem,
AW

Related Posts with Thumbnails