"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 23. oktober 2012

Shopping på Søstrene Grene

 Søstrene Grene åpnet i Tønsberg her om dagen, til min store glede, så da ble det selvfølgelig litt shopping på meg. Fant også noen julegaver som jeg ikke kan avbilde, da de kanskje følger med her på bloggen. 
Fantastisk butikk!

Ellers går dagene fort for tiden. Jul nærmer seg med stormskritt, spørr du meg, så jeg er i full gang med julegaver. Lager mange av dem selv i år så da må man jo starte tidlig.
Deilig å kjenne at en snart er ferdig, slik at man kan slappe av når julemåneden først kommer. 

7 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Enig med deg, de har mye fint til snille summer. klem Siv:-)

Fruen på Solhaug sa...

Heisann, oppdaget nett bloggen din og legger meg til som følger ;) Søstrene Grene har så mye fint og billig, en riktig snopebutikk ;)
Nå skal jeg kose meg med kaffikoppen og scrolle på bloggen din ;)
Fin tirsdag, Janne

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Kselige gammeldagse kster det der . Ojj har de kommet til Tønsberg nå, det er fint.

Tonje Merethe sa...

Mye fint på Søstrene Grene ja..
Kjekt å starte tidlig, gjør det samme selv. Greit med alt som er unnagjort så en kan kose seg masse i desember.

Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Tonje Merethe

Tre Engler sa...

Så mye flotte ting du har funnet deg:)
De har mye koselig:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Marianne Dragon Waagan sa...

Masse flotte, praktiske og kontovennlige ting og tang hos Søstrene Grene, elsker å handle der:)

Ønsker deg en fin tirsdagskveld:)
Klem fra Marianne

Jatte sa...

Så mye fint stæsj!! liker:)
Søstrene grene er en sånn liten godisbutikk med alltid mye spennende til latterlig billig penge :)

Ha en finfin Onsdag,
Klem Jatte♥

Related Posts with Thumbnails