"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 19. oktober 2012

Søstrene Grene har åpnet i Tønsberg...

... i dag og jeg var der!!
 Første kunde som småløp inn og første kunde i kassa. 
Litt shopping ble det selvfølgelig.. sjokkert? Ikke det nei ;).

Flott butikk var det i allefall!







Kun oversiktsbilder i dag, men litt shoppingsbilder kommer senere.

7 koselige kommentarer:

Tove sa...

HELDIGRISER!!!
Klem en misunnelig Tove

Trine sa...

Skikkelig flott butikk ser det ut til !
Ha en super fredagskveld :D

Tre Engler sa...

Så ut som en kjempe koselig butikk:)
De har jo så mye fint til en billig penge:)
Klem Merete

polkadotpeticoat sa...

What a feast for the eyes.....looked like jars of candy!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Først av alt! For nokre fine stoler du fann å loppis!! Finne aldri slike eg..Og ikkje minst heldiggrisen deg som har fått Søstrene Grene i nærheten. Eg må heilt til Bergen for den luksusen. 4 t i bil..hehe..sånn er det når ein buset seg i utkanten av utkanten;)
Fin dag til deg!
Klem:)

Igi sa...

Gleder meg til å besøke butikken!
Klem

Huldra sa...

Oi oi.. Må visst opp av sofaen og ut og titte litt skjønner jeg. Flotte saker du hadde funnet deg, og grattis med råtøft stuebord :)

Related Posts with Thumbnails