"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 22. november 2012

COROKIA endelig i hus.

Nå er det rimelig lenge siden denne planten kom inn i trendbildet og jeg har leitet hele tiden. Frustrasjonen var til tider stor, men endelig dukket det opp på min lokale blomsterhandel for en drøy mnd. siden (249,-).
De sa at jeg skulle prøve å holde den gjevnt fuktig (men ikke drukne den) hvis jeg ville at den skulle leve en stund. Så vi får se hvordan det går. Har jo absolutt ikke grønne fingre.


Jeg valgte å beholde krukken den kom i, som var terrakotta rød, men det kan nok godt hende jeg bytter den ut etter hvert.
 
(Og ser dere nøye etter så ser dere litt av en julekulelenke jeg holder på å lage.. kommer eget diy innlegg av det senere)

6 koselige kommentarer:

Nennes sa...

Min døde....
Får se om jeg prøver en gang til :) liker best planter som liker tørke jeg ;)

Ha en fin kveld!

Klem

Ellen sa...

Ååh den planten er bare nydelig! Kjempefin krukke også:)
Julekulene ser bare nydelige ut <3
Fin kveld til deg:)

Tre Engler sa...

Det lille tre var bare helt skjønt:)
Likte den potten jeg, passer godt inn til Jul nå:)
Klem Merete

Anette`s boble sa...

Så fin, hva heter den? Potta var jo fin den, hvis du blir lei av den kan du jo bare male dem om etterhvert :)
Ha en fin kveld :)

polkadotpeticoat sa...

Its beautiful......

Jatte sa...

Wow så stor og fin! Min er skikkelig liten og spinkel :P

Ha en finfin Fredag -
Klem

Related Posts with Thumbnails