"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 7. november 2012

*KOS*

I siste liten hiver jeg inn disse to bildene til NIB sin månedsutfordring. Temaet denne gangen er ordet kos

Når jeg hører ordet kos (og i samme slengen tenker på interiør) så er jo sofakroken i stua det første jeg tenker på. Her er det kos så det holder! Og hva er vel bedre å kose seg med enn en god bok og tente lys?!




Hva koser du deg med nå som mørketiden har kommet?

For å se flotte bidrag ta en titt HER.

9 koselige kommentarer:

Bopel og busker sa...

Så deilig med et litt annerledes hjem iblandt alle interiørbloggene.
Og stuebordet ditt var virkelig flott. Flink han kompisen din :)

Jeg følger deg videre.

Fru Andersen sa...

For et flott bidrag! Utrolig KOSelig hos dere, herlig det siste bildet, skikkelig skikkelig skikkelig KOS :-)

Klem til deg!

Jatte sa...

Skjønne bilder! nydelig krok, skikkelig KOSelig!;)

Nydelige lille voffen også da *smelt*

Ha en fin natt,
Klem Jatte:)

Marens Kristine sa...

Såååå utrolig lekkert å stilfullt, fryder med å se slike lune hjem blandt alle helhvite ;)

Ønsker deg en riktig fin kveld, og lykke til i utfordringen !!!

Laila sa...

Så flotte bilder Madelèn, og så koselig at du ble med på et selv!
Lunt og koselig hos deg..
Koser meg i sofa kroken jeg også, men boken er nok byttet ut med et strikketøy.. Har ennå ikke begynt på boken jeg kjøpte av deg når du jobbet i Horten..! Må skjerpe meg altså ;)
klem Laila

Gamlestogo sa...

Flott hjem du har!! Nydelig varm stemning i bildene dine!

Ingrid :-)

polkadotpeticoat sa...

Your place looks so cozy and inviting.....make me want to light a candle and curl up with a good book.....only I'm off to see Skyfall tonight on a date with hubby....first date in a couple of years.....

Har en drøm... sa...

Nydelige kooosebilder ♥
Herlig der du og lille koser dere på hvert deres nivå, hihi:))

Huldra sa...

Herlig, varm stemning hos deg. Ønsker deg masse lykke til i konkurransen :)

Related Posts with Thumbnails