"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 27. november 2012

Skulle så gjerne hatt...

..en vegg å tapetsere. 
Det er ikke så rart når det finnes sååå mye fint å finne der ute. Jeg var inne å tittet på Mr Perswall.
Her er mine favoritter. 


4 koselige kommentarer:

My Dream sa...

ojojoj, her var d mye stilig... takk for tips... :) vi har akkurat bygget ut huset, så har 2 rom å innrede... weeee... :)
:)

Klems fra Diana.

Anne-Britt sa...

Mye lekkert her, ja. Får lyst på alt!!! Vi har panelvegger, så det blir liksom litt feil. Må ha to hus, så man kan ha ulike stiler... He he ;-)

hobbyvimsa sa...

Wow!!Her var det mange fine tapeter..Tror jeg hadde sovet godt med den skogen ved sengen min<:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)

Fru Andersen sa...

Oi, så mye kule tapeter :-) Jeg kunne gjerne tenkt meg tapet men siden veggene er så skeive, skakke og gamle vet jeg ikke om jeg hverken klarer eller orker å få tapeten til å sitte fint.... Jeg får heller bare drømme litt om tapet og holde meg til maling ;-)

Ha en fin dag videre!

PS: Hørtes koselig ut med kjærestekalender, det kunne jeg tenkt meg å få , hihi ;-)

Related Posts with Thumbnails