"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 26. november 2012

Ut på tur.. juleshopping

Meg og min mor dro ut en tur i forrige uke for å "kikke" litt på ting. Ble ikke mye med hjem, men gud så hyggelig vi hadde det.
Home & Cottage har fått inn mye fint. Konglegirlanderen fristet meg mest... men enn så lenge lot jeg den være.


Og Skeidar hadde gjort en skikkelig flott jobb ved å vise frem julevarene sine. Her kom jeg skikkelig i julestemning.

Og sist men ikke minst var vi innom Gjennestad Gartnerskole som er "the place" hvis du vil ha deg et falskt, men superflott, juletre i år. Kjøpte mitt der i fjor og var kjempe fornøyd. Vi spiste der også... og gud for noen gode salater de har der. Nam nam.


Har du funnet noe fint som du vil kjøpe inn til jul da?

3 koselige kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

SÅ mye fine bilder...
Har ikke funnet så mange ting jeg må ha meg enda... men gikk jo litt bananas når jeg var i København i helgen.
Ønsker deg en knall fin uke
klem

Tre Engler sa...

Så utrolig koselige bilder med masse herlig inspirasjon til Jul:)
Klem Merete

Anita sa...

Her og blir det falsk tre fra i år. Orker ikke styret med å finne det perfekte treet, også drøsser alle nålene av før nyttår.


Kjempeinspirerende bilder.

Related Posts with Thumbnails