"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 14. november 2012

Utradisjonell..

Da har jeg pakket inn årets julegaver dere!
"Ja, ferdig allerede.. faktisk...Ahhh snakk om deilig".

 Ganske så utradisjonell juleinnpakking denne gangen (for meg da altså). Var innom Søstrene Grene og fant de søteste julekulene (de små kostet 1 kr stk og de litt større 2,5 kr eller no), som da førte til matchende Tilda gavepapir. Og så fant jeg litt glitter- og sølvbånd og da var det gjort gitt.


Når jeg sier at "da var det gjort" så må du ikke tro at det gikk i en fei altså. Tok jo evigheter, men gøy var det.
Lagde egne til og fra lapper av gamle scrappeark.
Og jeg tok i bruk et nytt produkt (for meg), noe som heter wrap seals (fåes hos Panduro Hobby)
 Hva er det, tenker du vel nå. 
De er runde, ferdiglagde og gjennomsiktige teipbiter. Og gjett om de var kjekke. Tror dette er en ting som blir fast innventar her i hjemmet. Selve teipinga gikk jo som en drøm og satt skikkelig godt. 


Hva synes dere? Glitter og glam, med en anelse vintage.
Jeg er i allefall en fan.
Tror jeg faktisk må en tur til på S.G. igjen, for de julekulene var bare perfekte. Kanskje jeg kan lage meg noen øredobber av de eller noe julelenker.... something.... I just got to have them! :)

9 koselige kommentarer:

Trine sa...

Jøss så flott detta blei da;) .Du er så fingernem at du umulig kan være i slekt med meg hehe..

Ha bare fine dager.

sylvia sa...

Héi.
Men å flink du har vært da,
Sååå deilig å,være ferdig med dette, jeg må nok starte nå jeg å, men vet ikke hva jeg skal kjøpe til,alle enda.
Ønsker deg en fin dag.
Klem fra sylvia

Tre Engler sa...

Så utrolig flink du har vært:) godt å være ferdig tenker jeg:)
Koselig innpakking:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Gamlestogo sa...

Såå kreativ du er!! Pakkene ble kjempe fine!! Flink er du!
Takk forresten for koselig kommentar på Gamlestogo!
Du har mye flott på bloggen din og jeg liker veldig godt den nostalgiske stilen din, så legger meg til som følger så går jeg ikke glipp av noe :-)

Ha en fin kveld
Ingrid :-)

Inspirasjon fra Elin sa...

Flott og for seg gjort gave! Nesten så man ikke trenger å pakke de opp siden pakken pyntet så fint opp i seg selv :)
Godt å være ferdig med gavene ja! Har målsetting på å være ferdig til 1 desember her.

Tonje Merethe sa...

Så søte gavene ble. Har brukt samme papir selv til å pakke inn kalenderen til ei venninne som elsker Tilda. Var jo så søtt det papiret.
Tror jeg må innom Søstrene Grene en tur i morgen. Hadde vært søtt med noen slike på noen av gavene.
Takk for at du deler!

Ha en god natt og fin ny torsdag.
Klem fra Tonje Merethe

Jatte sa...

Utroooolig skjønne! Kunne ønske det lå en SÅ fin pakke under mitt juletre i år :D

Han en fin Torsdag,
Klemmer fra Jatte♥

Huldra sa...

Det ble kjempelekkert! :)
Trodde jeg var godt på vei jeg, men du er jo ferdig md selve pakkingen til og med du.. Det må være utrolig deilig.Tror jg skal knabbe idèen din om småkulene som dekor. Har gjort dt før, men da med større kuler. Det er jo så moro å pakke kreativt.
Skal du på klubbkveld på Åhlèns i morgen mon tro? :)

Fabelaktig sa...

Nydelig innpakning!

Fortsatt fin kveld!
Her har vi spist en deilig biffwok og nå venter sofaen *smile
klemklem

Related Posts with Thumbnails