"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 14. desember 2012

Christmas feeling.

Da har endelig juletreet kommet opp og man kan virkelig kjenne julestemningen øke. Såå deilig altså!
Siden jeg kommer fra et hjem hvor det er sterk tradisjon at treet kommer inn lille julaften, så har jeg selvfølgelig litt dårlig samvittighet nå, men jeg synes det er viktig å få "kjent" litt på julen også.gamle tradisjoner blir byttet ut med mine tradisjoner. 
Like it or not.


I år har alle de røde julekulene mine blitt byttet ut med sølv, brunt og bling. Veldig deilig med en forandring. Ellers så er det en naturlig jul som gjelder i dette huset, med overflod av kongler og annet stæsj fra utsiden. Og som dere kan se så har jeg en kjærlighet for litt maximalisme, spesielt i jula.

Jeg har såvidt begynt å dekke opp til jul. Skal jo være her på julaften, så da er det viktig for meg at det blir pent, men det er vanskelig å få til noe "kult" når bordet er så lite. Så vi får se hva jeg får til og om det blir noe spennende tilslutt.

Hva slags julestil har du hos deg?
More or less? 

5 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Kjempe koselig tre du har pyntet:)
Har samme tradisjon som deg, men noen ganger må man bare gjøre om på litt:)
Ha en herlgi helg
Klem Merete

Just a Little Vintage sa...

Nå fikk jeg julestemning :-)!! Så koselig hos dere og nydelig pyntet!! Tusen takk for koselig hilsen, det varmer:-)! Jeg har et Canon 50D og to objektiv, et 18-135 mm og et 60mm macro(det har jeg brukt i dag). Har lyst å oppgradere til 5d på nyåret;-)!!

Ha en herlig helg og kos deg masse:-)!!
Klemmer!!

Trine sa...

Åh så koselig det er hos dere .Jeg gleder meg til å feire lillejulaften og julaften i denne idyllen.Tradisjoner er til for å brytes eller utvides. Alle må lage sin egen tradisjon,synes jeg da :D

Ha flotte førjulsdager alle sammen.

MissMette sa...

Virkelig nydelig, Madelén ღ Love it... både fargene, bildet og stemningen her hos deg ღ koselig... Kjekt med tradisjoner, men det er veldig fint å lage sine egne også syns jeg :) Kos deg masse og ha en superfin helg ღ Stor klem fra Mette :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kjempe koselig det ble...
Ønsker deg en knall fin helg
klem

Related Posts with Thumbnails