"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 31. desember 2012

En titt på 2012: januar-juni

Nå går vi et nytt år i møte og da synes jeg det er på sin plass å ta en liten titt på det året som har gått.
 Er så morro og kunne bla seg tilbake og se hva man har "utrettet" dette året. Og jeg kan jo igjen konstatere at det er endel som har skjedd. Både opplevelser og oppussing.
Ta en titt...
 



Morro for meg, og kanskje deg, å se hvor mye som har skjedd. Begynner å bli sabla fornøyd med Bettum-kåken nå altså. 

Til neste år, som er en hel evighet til liksom, skal jeg ta en titt på juli-desember. Bli gjerne med da også. Ellers vil jeg bare ønske alle mine fantastiske lesere et fabelaktig godt nytt år. Dere er best!
  

6 koselige kommentarer:

Anne-Britt sa...

Kjære Madelen.

Artig å se tilbake på bilder fra året som har gått. Særlig vakkert var bildene fra antikkmarkedet i Halden. Jeg ELSKER loppis og markeder, virkelig. Der skulle jeg gjerne ha vært. He he.
Jeg følger deg videre i 2013 og ønsker samtidig GODT NYTT ÅR!!!
Klem fra Anne-Britt :-)

Tre Engler sa...

Så herlig tilbakeblikk:)
Vil takk for et herlig blogg år, med en utrolig flott blogg og herlige innlegg du kommer med:)
Blir spennende å følge deg i 2013:)
ØNSKER DEG RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

polkadotpeticoat sa...

What a wonderful look back.....Happy New Year, Heidi

Britt Kristin sa...

Flott tilbake blikk..
Ha et godt nyttår....

Klem fra Britt.

Daisys home sa...

Du er så flink og har fått til så mye i løpet av året :)
Følger med bloggen din, selv om jeg kanskje er dårlig til å legge igjen spor:)

Ønsker deg et Godt Nyttår :)

Nyttårsklem Sissel

Anette sa...

GODT NYTTÅR ♥
Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
Klem Anette

Related Posts with Thumbnails