"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 2. desember 2012

Impulsiv adventskalender

Jeg skulle egentlig ikke ha adventkalender i år, men plutselig hadde Kremmerhuset et tilbud på denne svarte herligheten og da var jeg solgt. 
Turen gikk til butikken og resultatet ble en godterikalender som alle i huset vil bli glad for. Slik gjør men når man har det travelt ;).


Litt lett julepynt har kommet frem i dag, men tror nok det tar et par uker til før jeg har alt på plass. Greit å kose seg med pyntinga og ikke haste.. mener jeg.
God advent!
 

10 koselige kommentarer:

Bondekjerringa sa...

Så fint det var! Heldige de som får kose seg med den kalenderen tenker jeg :)
Her pyntes og styres det på, men i år blir jula ekstra spesiell her i Grønsdal, så da er det godt å komme i mål lenge før julaften :)
Ha en fin 1.søndag i advent!

Monica sa...

Den radioen din, altså...dån!

Tre Engler sa...

Julekalendere ble bare kjempe koselig:)
Kan tenke meg det er mange som gleder seg hver dag til denne:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Jane sa...

Kjempe koselig kalender :) Alltid spennende med kalender synes jeg, samme hvor gammel man er. Hehe.
Ha en flott søndag videre.
klem klem

Li/Småtingene sa...

Kjempefin kalender! Har en lignende fra Kremmerhuset; bare at våre er hvite. Praktisk, enkel og dekorativ - tre ting på en gang! Hihi...

God første søndag i advent!

:-)

Ann-Kristin sa...

Meget sjarmerende! Har faktisk kjøpt hvite poser, men tror det blir veldig hastverk hvis jeg bgynner å kjøpe nå... og godteri bare til meg er jo ikke bra - hehehe. Får satse på å fylle de neste år, og litt tidlig, så jeg glmmer hva det er oppi ;-)

Fortsatt god advent til dg og dine!
Klem

Tonje Merethe sa...

Så koselig det ble da.
Er veldig stas med adventskalender, selv for voksne. Her i huset har alle kalendere, og vi syntes alle det er like stas selv om en er 6år, 25år eller 32år ;)

Kjekt å pynte litt etter litt. Jeg har pyntet kjøkkenet, mens stua får lett adventspynt frem til helgen før jul.

Ha en fin ny uke.
Klem fra Tonje Merethe

Jatte sa...

Ah, så fint!! Kalender er toppers :S har fått kalender av en venninne i år jeg :D

Moro!!

Ha en fin ny uke -
Klem Jatte :)

Hilde sa...

Kalender hører med! Hva er det du har i den blomsterpotten på bildene. Så skikkelig julete ut! :-) Ønsker deg og dine en koselig adventstid. :-)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei Madelen! Har forsøkt å sende deg mail, men får feilmelding..?? Har du motatt mailen min? Klem Cecilie

Related Posts with Thumbnails