"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 21. desember 2012

*Julefølelse*


Dagene går så fryktelig fort for tiden gitt (eller er det bare meg?), men på tross av det så går alle juleforbredelsene fint. Jul kan egentlig bare komme nå ;). Må det briste eller bære.
2 jobbdager igjen før jeg kan senke skuldrene og heve beina.
Gjett om jeg gleder meg!?! Julestria har vært hard i år og både bein og rygg verker. Og har jeg flaks så blir jeg vel sjuk så fort fridagene kommer. For det hadde jo vært typisk min flaks.
Meeen la oss håpe jeg slipper unna ;).
 

Jeg vil virkelig ønske alle mine lesere en alldeles nydelig jul med mye kos og deilig julegodter. Uten dere her inne hadde det ikke vært det samme i det hele tatt.
God jul!   
 

9 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Koselig bilde . God jul !

Lillekatt sa...

Så fint!!

Ha en herlig jul!

My Dream sa...

så kjempefint du har d asså... du er sååå flink!!!!

håper du holder deg frisk...

en god jul til deg og dine.

klems Diana.

Tre Engler sa...

Kjempe koselig du har det:)
Ønsker deg en herlig førjulshelg:)
Klem Merete

Brinchern sa...

God jul i stua! Ser at du er datter av min gode twittervenninne, og at dere skal feire julen i din koselige stue. Så ser jeg at du har en så fin vedanordning, hvor har du fått tak i denne. Noe slikt har jeg lett etter en stund. Bor i gammel bygård i Oslo med vedovner på både kjøkken og i stue. Å stable fem vedkubber om gangen i disse totalt upraktiske vedkurvene er til irritasjon. Eneste positive er at jeg får trimma på løpeturene mellom vedboden i kjelleren og leiligheten. Hjelper på muskelmassen, men akk så kjedelig kalde vintermorgener. Uansett, ha en fredfull jul, og ta vare på hverandre.

Gry sa...

Åh, så koselig julestemning hos deg! Ønsker å takke deg for hyggelig hilsen med gode ord hos meg, slikt gjør meg glad :) Riktig god jul til deg og dine og alt godt for det nye året :) HIlsen fra Gry

Ann-Kristin sa...

Så utrolig koslig det ser ut hos deg!
Håper du holder deg frisk og at energien kommer når julen begynner for alvor!

Ønsker deg en innmari koslig god jul Madelen!
Du er en stor inspirasjonskilde med dine flotte bilder!!

Klem fra Ann-Kristin

hobbyvimsa sa...

Ønsker deg og dine en
riktig god jul:)

Klem Linda:)

polkadotpeticoat sa...

Avery Merry Christmas to you and your family....love Heidi

Related Posts with Thumbnails