"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 26. desember 2012

*Middagstid*

Ja, i disse dager er det julemiddager som gjelder. Hver dag hvis du er heldig ;). Så denne gangen har jeg gjort det lille ekstra og dekket på spisestuebordet (noe jeg gjør ca. 2 ganger i året, sier litt om hvor ofte vi har middagsgjester :P)




Var ikke mye staffasje her nei, men det funket i sin enkelhet. Bestikk var tydligvis ikke så viktig når jeg skulle ta bilde *pytt pytt*.

 

5 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Hehe ja det hender det at når man får sett på bildene etter at de er tatt , så har det for eksempel kommet med noe rot på bildet ... merkelig. Fortsatt god jul !

MissMette sa...

Hei skjønne deg, så koselig julepyntet hjem og dekket bord... En glede å følge deg og bloggen din, og jeg gleder meg til å fortsatt titte innom deg i det nye året som kommer :) - flinke og kreative deg... Fortsatt riktig ✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ✯✲ til deg, stor klem fra Mette

Fru Brekke sa...

Nydelig dekket bord. Er ikke alltid det trenger å være så avansert. Ønsker deg en fortsatt fin jul !
Karen

Trine sa...

Helt perfekt,spør du meg! Jeg satt så godt på julaften og spiste og kosa meg.En perfekt feiring.
Takk skal dere ha for det :O)

Silje/whippetliv sa...

Utrolig fint : )) trenger ikke være så mye stæsj når man har kongler og en slik flott løper! Digger det, rett og slett!

...og FOR ET LYS lampa i innlegget gir! Innmari kult spill i taket! :D

Nyt jula, flinke du : )) Klem.

Related Posts with Thumbnails