"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 7. desember 2012

NIB: Jul i vårt hus

(Da rakk jeg visst å være med denne gangen også, med mitt ikke fullt så interiørblogger-vennelig bilde. Les: stooor svart tv i midten, men håper det faller i smak likevel ;P)
Det er ikke store deler av huset som er pyntet til jul enda, men i dag som jeg har hatt fri, så rakk jeg å henge opp julegirlanderen min rundt dvd-hylla og finne frem juleløperen.  
Plutselig ble det litt julestemningen gitt... wihiii...gleder meg til jul.

Så med disse bildene blir jeg med på NIB sin juleutfordring "Jul i vårt hus". Sjekk gjerne ut de andre herlige bidragene HER. 







 Herlig med julen som er på vei, men kjenner dagene går litt for fort nå. Hva med dere? Rekker ikke å kjenne så mye på julestemningen når man jobber hver eneste dag. Når man kommer hjem så er man helt tappet. Er så mye jeg skulle ha gjort. Matlaging, kakebaking, hobby og vasking av hus...puh, sier jeg bare. Er vel derfor man kaller det julestria vel. 

  Så om ikke så lenge pakker jeg opp plastikk juletreet fra i fjor og pynter det. Alt for å få maks stemning her i huset....men hvor skal treet stå i år tru...hmm?

Hvordan ligger det ann med julestemningen hjemme hos dere?
  

7 koselige kommentarer:

Jatte sa...

God Morgen!

Så koselig, skikkelig julestemning her altså :))

Juletri her også, men er jo kos også da - er liksom litt slik et skal være, men føler jeg er veldig godt i rute nå da :)

Ønsker deg en super Lørdag,
Klem Klem

Trine sa...

Den er vakker den ranka Madelèn og gir en perfekt start på å pynte til jul.Det er god tid enda til det meste.Klart du er pumpa når du kommer hjem du som jobber i butikk!

Ha en deilig advent og god hælj:O)

hobbyvimsa sa...

Koselig pyntet jule hjem:)Lykke til hos NIB

Elsker lampen dun også:)

Nyt helgen!

Klem Linda:)

i Vinduskarmen sa...

Her er det stor julestemning, selv om jeg ligger her med omgangssyken.
Ha en finfin kveld!

Fabelaktig sa...

Herlige bilder hos deg, som alltid!

Håper alt er bra med deg, kjære!
Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*

klem

polkadotpeticoat sa...

Every thing looks so festive ...love your string of garland and lights!

Fru Andersen sa...

Føler at dagene flyr her jeg også, men man får nå bare tid til det man får tid til ;-) Vi får prøve å roe ned litt, hihi, ikke såå enkelt da!

Nydelig med den grønne lenken med lys i, stilig!

Nyt dagen!

Related Posts with Thumbnails