"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 17. desember 2012

Ny-gammel sekk... Ja takk.


5 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Ja, disse er bare utrolig herlige:)
Klem Merete

Trine sa...

Typisk deg men tøffe er de :D

polkadotpeticoat sa...

Those are super cool.....I wouldn't mind adding one of these to my Christmas list.....Heidi

MissMette sa...

Love it... Jeg har den nederste her og er storfornøyd :) Likte så godt det norske flagget på den, og den minnet meg om pappas gamle ryggsekk ;)) Håper du har det bare fint, og at du koser deg i disse førjulsdagene ღ Stor klem fra Mette

Fabelaktig sa...

Lekkert!

Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

Juleklem fra
-Maia

Related Posts with Thumbnails