"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 1. januar 2013

En titt på 2012: juli-desember.

Da var 2013 plutselig her, men jeg er fremdeles ikke ferdig med å titte tilbake på 2012. Man kan lære mye ved å se tilbake har jeg lært av mine foreldre. Og det jeg har lært i år er at hardt arbeid og oppussingsdrømmer lønner seg tilslutt hvis man bare tar et steg om gangen. Og en annen ting jeg tror på er at man kan få til mye med lite/billige middler hvis man bare er kreativ.
Eller hva synes dere? 






Nyttårsforsettet for i år (som jeg egentlig ikke pleier å ha, men prøver meg på i år) er å innfinne meg med at 2013 blir året for oppussing av det slaget som ikke synes og som ikke er "morro". Må liksom gjøres det også når man har et gammelt hus. Her må kjelleren sees på, mur fikses, skorsteinen trenger full oppussing etc. Det blir ikke billig frykter jeg. Så det nye året starter med å stramme livreima og spare penger. Budsjett skal settes opp og alle utgifter skal bli sett på.

Men siden jeg ikke er så flink til å innfinne meg med nye forsetter så skal jeg i 2013 fortsette å drømme om nytt kjøkken, nytt gulv i 1. etasje, ny peis, nytt bad, nytt klessystem på soverommet, en "perfekt" uteplass og kanskje en ny terasse i samme slengen. Godt det er gratis å drømme sier jeg bare ;).

 Gleder meg til et nytt herlig bloggår sammen med dere lesere.

9 koselige kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

koselige oppsummeringer...
Ønsker deg et kjempe godt nytt år...
klem

polkadotpeticoat sa...

Both reviews were wonderful Its so fun to look back on the past year.....I can't wait to see what you do in 2013, Heidi

Tove `blogg verden sa...

Godt nyttår :)
Håper drømmene dine går i oppfyllelese :D
Klem Tove

Trine sa...

Selvsagt ønsker jeg at alle dine drømmer skal gå i oppfyllelse!

Men hadde jeg hatt halvparten av hva du har og eier nå da jeg var 27 så hadde jeg følt meg megarik;)))

Synes nemlig hjemmet deres er megakoselig og fint.

Godt nytt år :O)))

Jijji sa...

Godt nytt år!

Gleder meg til å føge deg videre i 2013.
-Og hvem vet; kanskje går noen av dine drømmer i oppfyllelse? ;)

Klem fra Jijji

MissMette sa...

Hei og ✲✬ᏀᏬᎠT NYTT ÅR ✯✲ Jeg gleder meg til å fortsatt titte inn her til deg i det nye året som kommer også :) - herlig og inspirerende blogg som jeg liker meg godt hos :) Håper dine drømmer går i oppfyllelse, og at året blir fint :) Ha en fin uke i det nye året, stor klem fra Mette

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Takk for fint tilbake blikk.Følger deg videre i dette året:)

Ønsker deg alt godt i det nye året:)'

Vi knottes!!

Klem Linda:)

Anette Willemine sa...

Godt nytt år, Madelén!

Nydelige bilder!
Julen har vært så fin her hos oss, med huset fullt. Nå er julen ryddet bort. Deilig å ha den her, men deilig å bli ferdig også. ;)
Her startet skolen for 13-åringen i dag, og studentene skal tilbake til studier i Spania. Kommer til å savne livet i huset med mye besøk.

Ha en flott start på 2013!

Klem,
AW

Fabelaktig sa...

Herlig oppsummering og fine bilder!

Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

Klemklem

Related Posts with Thumbnails