"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 11. januar 2013

Indulgy.com

Har du ikke vært på denne nettsiden enda så anbefaler jeg det virkelig. Her kan du finne mye inspirasjon om ALT!
 Det er lillebroren til pinterest.com, men med mye større bilder. Liker!!
Så i dag skal dere få se en knippe av de interiørbildene jeg har funnet der som "tikles-my-fancy" (les: liker godt).
Fortell meg gjerne om din favoritt.


1. For en godt planlagt hyllesystem. Fine glasskrukker.  2.Digger de svarte lange flisene på dette badet. Og kult at det er sitteplass i dusjen.  3. Nydelig drømmekjøkken. Likte den lyse gråfargen 
4. Kuul skyvedør og annerledes krittvegg. 


4. Her snakker vi felles gjesterom/barnerom. Artig. 5. Firkantet badekar med runde kanter. Liker!  6. Sitteplass på kjøkkenet. Vil ha. 7. Godt utnyttet plass.


9. Enkel romantikk og varme på soverommet (pusse opp soverom igjen kanskje?). 10. Dødskult badekar spørr du meg ;).  11.  Pen ventilator utbygging. 12. Enda et drømmekjøkken, men i annen stil.


13. Lyst og lekkert. 14. Digger løsningen på hjørneskapet og de hengende kjelene. En løsning jeg kunne tenkt meg.
15. Sikle!! 16.Tenk å hatt et slikt tørrvareskap. Masse plass *drømme*.

Da ble det et inspirasjons-bilderas her i dag. Og alle bildene er lånt fra indulgy.com. Ta deg en titt da vettu.

4 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Virkelig masse herlig inspirasjon for en hver:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

polkadotpeticoat sa...

This is what Hubby and I do for a living....we just got done looking through your post together ...what wonderful feast of inspiration....Heidi

Trine sa...

Soverommet var helt fantastisk.Det skulle jeg gjerne hatt å kosa meg i.Akkurat passe romantisk uten alt for mye stasj og fjas.


Kjøkkenet med den svære komfyren og lekre hetta var bare *smask* hehe...

Godt vi har lov til å drømme og nyte.

Supert innlegg Madelèn.
Ha fine dager :O)

livingillusion sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar på min blogg :) Og takk for bra tips - gjett om jeg skal sjekke ut indulgy.com! Klem Lene

Related Posts with Thumbnails