"When all else fails, go orange!"

"When all else fails, go orange!"

torsdag 17. januar 2013

Ny katalog.

Ble litt enkel smykkelaging før jul..til julegaver og slikt.. så glemte jeg helt bort å vise dere et bilde. 

De nye armbånd-skinnreimene på Panduro er bare helt fantastiske. Gleder meg til å lage flere til meg selv nå som nyheter er på vei inn i butikken. For de av dere som ikke har fått det med seg så har da Panduro Hobby akkurat lansert en ny vårkatalog.
Ta en titt på den HER


2 koselige kommentarer:

Interi-gjør det selv! sa...

Så stilig :-) Kjempefin og inspirerende blogg du har! Ta gjerne en titt innom min nyoppstartede ;-)

Fru Andersen sa...

De skinnarmbådene var kule, må titte innom Panduro nå til uka tenker jeg.

Fin inspirasjonsnettside du tipset om under her! Gøy!

Ha en fin søndag!

Related Posts with Thumbnails