"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 13. februar 2013

Den heldige vinneren...MEG!!

Fru Fortuna har vært på min side (igjen vil vel noen av dere si). "'Likte" et bilde på facebook og før jeg viste ord av det så lå det en hentelapp i innboksen min. Utrolig stas og flaks!!


Stolen er fra Hubsch og heter Tokyo. Tror den har en fullpris på 2650,- (såvidt jeg har funnet ut på nett). Stolen skal for øyeblikket til studioet til gubben, for her i huset er det fullt. 

7 koselige kommentarer:

Nennes sa...

Ååååå, så heldig du er :)
Den er jo bare helt rååååå.

Klem

Interi-gjør det selv! sa...

Heldig du var da! :-)

Spire sa...

Wow! Så heldig du var! Bst å lenge inn en lottokupong til helga, nå når du er i stimen! ;)
Ha en finfin kveld.
LenaE

Tre Engler sa...

Så kjempe heldig du var:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Trine sa...

Oi den var utrolig snasen og fin. Gratulerer :O)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Wow, heldiggrisen! Den var stilig.
Ha en fin dag.

Fabelaktig sa...

Hurra!

Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
-Maiaklem

Related Posts with Thumbnails