"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 20. februar 2013

Lampe feber

(Indulgy.com)

I det siste har jeg sett etter taklamper. Mest for morro skyld siden jeg allerede har lamper i alle rom, men kunne gjerne tenkt meg å byttet ut noen av dem en vakker dag. Skulle så gjerne ønske at det var fler av disse type lampene å få tak i i Norge (avbildet over). For jeg finner ingen! Og gjerne også i mange forkjellige fasonger. Min mann har også lagt inn et ønske om vintage up-lights lamper (i samme gata som på bilde under). 

(Indulgy.com)
 Er det noen av dere der ute som aner hvilken leverandør som har slike lamper i Norge?
Ønsker meg en ny lampe trend.. spre ordet ;).

4 koselige kommentarer:

Bråtan sa...

Disse var fiiine! Vet dessverre ikke om noen som selger de :/

Fin onsdag :D
Klem Renate

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Lamper og gardiner er noe av det vanskeligste å finne syns jeg.Her hadde du funnet et knippe med nydelige lamper.Lykke til med valget:)

Nyt dagen og snart helg!!

Klem -L-

Fabelaktig sa...

Er så enig med deg, en ny lampetrend trengs - for det er så mange stygge lamper som selges om dagen.

Tusen takk for den koseligste hilsen inne hos meg ever! DU er herlig du!

klemklem

polkadotpeticoat sa...

These lights are fabulous.....dreamy!
Have a wonderful weekend, Heidi

Related Posts with Thumbnails