"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 17. mars 2013

Jeg lever fortsatt...





Jeg'en er altså corokian min som jeg kjøte på Gjennestad hagesenter i oktober.
Veldig glad i den..... sikkert derfor den lever :P.

5 koselige kommentarer:

Lottemora sa...

Jeg klarte ikke å holde liv i min jeg. Den ser jo ganske vissen ut i utgangspunktet, men min ble enda mer vissen.

God søndag til deg

Klem
Lottemora

Interi-gjør det selv! sa...

Ja, her er det liv laga ;-) Ønsker deg en fin kveld!

Tre Engler sa...

Fortsatt liv:) håper den kommer seg:)
Klem Merete

Jatte sa...

Mitt døde etter en mnd :P

Vil ha ny da, en sånn stor fin som du har :D


Ha en fin kveld.
Klem Jatte♥

Trine sa...

Hurra! Detta kommer til å gå bra skal du se :D

Related Posts with Thumbnails