"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 2. mars 2013

Klar for alt!


(Nye sko fra Reiker)

Med nye sko så blir man plutselig klar for alt... eller hva? Klar for at snøen skal smelte. Klar for at våren skal komme. Klar for nye eventyr. Ja, nå kan alt skje ;).

 Har virkelig sansen for sterke farger, men det vet dere jo, så det ble røde sko denne gangen også... mitt eget lille forsøk på å herme etter Dorothy (les: Wizard of Oz). 


5 koselige kommentarer:

Fru Andersen sa...

Kjempekule sko!

Herlig at det går mot vår :-)

Tre Engler sa...

Så herlige sko det var:)
Ønsker deg en god uke
Klem Merete

MissMette sa...

Stilige sko :) - og mange fine
innlegg nedover her siden jeg
var innom sist... Jeg ser jeg
også skulle ha hatt noen nye
lamper :) Mye fint!
Tusen takk for koselig hilsen
og så ønsker jeg deg en fin
uke som kommer. Klem fra Mette

Fabelaktig sa...

Hei søte du!
Såå fine sko!

Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*


Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
klem og smil
-Maia

Franciskas Vakre Verden sa...

Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Håper du har lyst til å være med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

Frist for å være med er 15. mars.

Ha en flott uke!

Beste hilsen Franciska :-)

Related Posts with Thumbnails