"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 7. mars 2013

*Spennende*


 Sånn heilt på inpulsen så ble jeg spurt om å være med i en interiør reportasje i Tønsbergs blad boligmagasin. Den var på trykk allerede i går ... og så fort jeg får kopi av saken/bildene så skal dere få se.
*Fortsettelse følger* 


9 koselige kommentarer:

salige lavendel sa...

Neimen så spennende da! Gleder meg til å se.Si gjerne ifra når du har reportasjen her...om du husker og gidder det altså.

My Dream sa...

så gøy!! gratulerer... alltid like kjekt sånt...

Klems Diana.

Tre Engler sa...

Så kjempe gøy og spennende:)
Klem Merete

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Så gøy!!Gleder meg til fortsettelsen:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Babsy sa...

whoop , whoop ...dette blie spennede, gleder meg til og se bilder og repotasjen :)))

fiiine dag videre til deg og dine :))

Heims verden sa...

Så spennende!! Blir gøy å se!

Gooood helg:D

polkadotpeticoat sa...

First I'm in love with your new shoes...super cute!
And this cabinet is amazing...love your shelf collage also...you have great style! Heidi

Fabelaktig sa...

Gleder meg til å se :)

happy helg, søte!
klem

Interi-gjør det selv! sa...

Helt riktig tittel, spennende, gleder meg til å se! :-)

Related Posts with Thumbnails