"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 11. april 2013

KREATIVE HJØRNE

Har ikke blitt så mye interiørfokus her på bloggen i det siste.
Men hobbyting... ja de er det flust av her. Og i dag har jeg enda mer å vise frem.

Til 4 års dagen til meg og gubben så hadde jeg laget en liten kjærlighetsbok av en stor kortstokk fra Søstrene Grene.
Mannen var i ekstase og den var veldig morsom å lage.  


Og her har jeg hatt det morsomt med aluminiumsteip, grungeboard, traditional craft paint og pregeverktøy. Første gang jeg prøvde meg på noe slikt, så jeg var vel ikke heilt fornøyd, men det var kjempe artig å lage. Og det er jo det viktigste, eller hva?
 

Og her har jeg malt litt "kunst". :P



5 koselige kommentarer:

Caroline Linnea Falslund sa...

Veldig fin kunst du har malt :) Og kortstokken var en kjempemorsom idé :)

Jatte sa...

Du er så utrolig kreativ! :)


Ha en fin helg,
♥Klem Klem♥

En støvel og en sko sa...

Hei!
Så utrolig artig og for et sammentreff at du viser den kortstokken i dag. Jeg har akkurat kjøpt en kortstokk på Søstrene Grene og skal også lage en såån 'bok'. Fant ideen på Pinterest, men min bok skal være til datteren min. Men hvor fant du de ringene? Jeg har sett overalt men finner ikke slike.
Du lager kjempemye fint!!
Klem fra Sølvi, med ønsker om en riktig fin helg :-)

Trine sa...

Herlig å se alt du prøver deg på og får til .
Ha knallfine dager !

polkadotpeticoat sa...

I love these...I'm having fun catching up on your previous posts! Heidi

Related Posts with Thumbnails