"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 3. mai 2013

Hvor blir tiden av?

Dagene går utrolig fort for tiden og jeg kjenner at bloggen ikke akkurat står helt i fokus. Det synes jeg jo er veldig synd og jeg håper virkelig at "lysten" snart skal komme tilbake igjen. 

Meg og min mor har såvidt startet å rydde litt ute... så hvem vet.. kankje kommer det noen oppdateringer fra uteplassen etterhvert.
 
Så i dag viser jeg bare noen gamle bilder av meg og pippin.
  


3 koselige kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Make that two cutie pies.....I'm watching my two roll around wrestling with a stuffed animal....such silly boys! Heidi

Tre Engler sa...

Nydelig liten going :)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

MissMette sa...

Hei og god kveld Madelén :)
Koselig å se inn her til
deg, og så fint bilde av
deg og søte Pippin ღ Ja,
tiden går så fort og det
jeg kjenner meg litt igjen
her... Håper "lysten" kommer
snart sammen med sol & sommer
Ønsker deg en fortsatt fin
kveld og helg ღ Stor klem fra
Mette

Related Posts with Thumbnails