"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 24. mai 2013

Kundekveld på Nr 13

I går tok jeg meg endelig en etterlengtet tur til Nr 13 i Tønsberg. De arrangerte kundekveld, så da var det bare for meg å spankulere bort etter jobb for å ta en titt. De slapp meg til og med inn litt før tiden (siden jeg var førstemann på plass) så da fikk jeg en ypperlig mulighet til å ta mange bilder før butikken fylte seg med mennesker.

Her er noen av mine favoritter
Washi teip i spennende farger og Happy lights (alle bloggernes love-affair). Det klør i fingrene etter å skaffe meg noen sånne, men enn så lenge så har jeg klart å motstå fristelsen.

PAPIRSUGERØR!!! Yeay, disse var en av de tingene jeg bare måtte ha. En unødvenig, men ytterst tilfredstillende liten dille. Honeycombs har jeg også skikkelig lyst på til hobbyrommet mitt, men der ser det ikke ut for øyeblikket. Derfor venter jeg med dette også.

Se på det tøffe bingo kortet da!! Det vil jeg ha til bursdagen min ;). Og Severin ønsket seg puppe-memo... såklart.

Falt for denne stålampen med en gang. Messing og pastellblå er en utrolig artig miks. Melkeglassene til høyre likte jeg også.

Herresokker i yber-kule designs. I love them.... my man hates them.. jaujau.. sånn kan det gå ;).

Hver eneste hylle inne på Nr 13 er spekket fulle av farger og inspirasjon. Blir alltid så inspirert av å gå her inne. Og lurer nesten på om jeg skal begynne å innføre litt mer spenstige farger her i hjemmet.
Jeg måtte jo nesten snike meg til et bilde med noen folk i også da ;). Det kom enda flere etterhvert. Jeg dro tidlig denne gangen da min mann var så elskverdig å hentet meg.

Og her er det som ble med meg hjem.
Skulle gjerne ha shoppet enda litt til, men det ble med dette denne gangen. Jeg stikker sikkert innom igjen når jeg går tom for papirsugerør ;).

7 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Her var det utrolig mye herlig og flotte farger på tingenen:)
Ønsker deg en god helg
Klem Merete

Sivs hus sa...

Hei, JA, inspirasjon er viktig - en slik tur gir også god energi! klem Siv:-)

Trine sa...

Skikkelig artig butikk ! Dit må jeg ta meg en tur skjønner jeg ;)

Bondekjerringa sa...

En riktig god helg til deg! Herlige farger og mange fristelser! Klemmer fra Tone og Tobias

polkadotpeticoat sa...

What an incredible happy little store.....I see so many things I love.....Heidi

hobbyvimsa sa...

Her var det mye lekkert nå.Dette er jo en favo butikk.Har vært der to ganger bare,men tar turen igjen snart:)Jeg gikk helt amok begge gangen,og shoppet meg svett:)

Nyt ny uke!!

Klem linda

Fru Andersen sa...

Den butikken altså! Jeg har bare vært innom via bilder og fikk nå en ny flott omvisning takket være deg ;-) Har veldig lyst til å dra dit, må nok lokke resten av familien med kjøretur og ispause slik at vi kan ta en tur til Tønsberg og TILFELDIGVIS havne innom butikken, hihi!

Fin brannmuren deres blir! Digger den!

God onsdag videre til deg!

Related Posts with Thumbnails