"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 29. mai 2013

PROSJEKT UTEPLASS

I dag har jeg startet med prosjekt uteplass. 
Årets store prosjekt, kan en si. Spennende!

Planen er å utvide den eksisterende uteplassen med ca.5 meter utover. Hvis du ser på bildet under så er det helt frem til enden av trollhassel busken. På enden der skal det komme en levegg med noen fine blomsterkasser. Vurderer også å male uteplassen med noen spennende farger, men er ikke helt sikker enda.
 Vil også gjerne finne noen koselige møbler som vi kan kose oss i denne sommeren, men vi får se hva som dukker opp.

Dette skal jeg prøve å gjøre heilt alene. Så får vi se hvor langt jeg kommer ;).


Min far var innom i går med noen av de nødvendige matrialene, deriblant lecablokker, som jeg i dag har forsøkt meg på å legge ut riktig. Men så kom regnet igjen og jeg måtte trekke inn.

Flere oppdateringer kommer.


4 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Så spennende! Lykke til! klem Siv;.)

Tre Engler sa...

Så spennende:)
Blir godt med stor uteplass:)
Lykke til
Klem Merete

Inspirasjon fra Elin sa...

Lykke til med prosjektet, dette går nok i orden :) Hyggelig å kunne gjøre noe selv.
Uteområdet er viktig, og jeg håper på super sommer:)

Laila sa...

Dette fikser du helt fint vet du :)
Blir spennende å se når du er ferdig!
Levegg er i hvert fall et must.. og fortsetter dette regnet så er det kanskje lurt med tak også ;)
klem Laila

Related Posts with Thumbnails