"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 30. juni 2013

*Høyfjells LOVE*

For en stund tilbake fant jeg ut at jeg ville ha en lampe her på veggen og kom plutselig på at jeg hadde jo en høyfjellssol ståendes i andre etasje. Så da ble det en liten omrokering på bildene slik at denne herligheten kunne få plass. 




Tror denne lampa ble kjøpt på marked i Halden i fjor eller 2011. Så da var det jo på tide å få brukt den litt synes jeg ;).

3 koselige kommentarer:

Fru Andersen sa...

Veldig kul lampe som passet perfekt i hjørnet der. Liker også bildeveggen din, kule rammer!

Fin søndag videre til deg !

Trine sa...

Jeg var sikker på at du hadde kjøpt deg ny retro lampe første gang jeg så den ;)

Utrolig morsom og den passa faktisk inn hos deg.

Ha en flott sommer.

Tre Engler sa...

Lampen var bare kjempe stilig og passet perfekt inn:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Related Posts with Thumbnails