"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 2. juni 2013

PROSJEKT UTEPLASS: Del 2

Her er en liten oppdatering på terrasse byggingen vår. Det går fort fremover og det er kjempe spennende å se at at terrassen tar form.

Dag 1

Dag 2 


Dag 4


Håper på å få gjort meg ferdig med snekringa i morra. Så blir det litt maling og pynting etterhvert. Jeg har deadline til å bli ferdig om 11 dager, for da skal vi ha utefest (hvis været blir bra).
 Dette er skikkelig artig altså.

Hva synes dere? Girl power (almost) all the way!


8 koselige kommentarer:

Trine sa...

Detta blir heilt supert ! Hadde ikke våget å ta det på meg engang jeg da. Du er skikkelig flink <3

Randi sa...

Så flink du er, Madelèn! Tøft gjort å gå på dette prosjektet aleine, men jeg er sikker på at du kommer vel i havn. Masse lykke til, og heia girl power!!
Klem

Jatte sa...

Wow så flink du er!! :D
Skal rive vår gamle terrasse til helgen, så blir det å bygge ny, blir spennende :D

Klem Jatte♥

Sivs hus sa...

Hei, WOW du er jo helt rå! Pippi power all the way:-) gleder meg til å se mer....ble veldig inspirert! klem Siv:-)

Inspirasjon fra Elin sa...

kjempe effektiv, her snakker vi girl power ja :D

Monica sa...

Så flink du er- dette blir en super flott terrasse :)

Tusen takk for koselige ord inne hos meg :)

Ønsker deg en herlig juni uke


Smil og klem Monica

Veronica sa...

Fancy! Liker at vi kvinnfolk får til mannfolk arbeid (nesten) alene:P Lykke til videre! :)

Interi-gjør det selv! sa...

Wow, imponert, blir spennende å se resultatet. Lykke til! :-)

Related Posts with Thumbnails