"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 22. juni 2013

Starten på et hekle-eventyr.

Dere som følger bloggen min har kanskje fått med dere at jeg akkurat har lært meg å hekle. Var på kurs på jobben for noen uker tilbake og har rett og slett blitt hekta i ettertid.

Og mitt første skikkelige prosjekt blir å lage et stort og grønt bestemorrute teppe. Med ganske store ruter.
Har laget 5 ruter av totalt 20. Så her går det fremover.
 

Fant dette flotte garnet på Lines Hobby i Tønsberg. "Homespun yarn", 170g til 49,-. Det var forelskelse ved første blikk og jeg la inn et ønske om de kunne skaffe flere farger. Krysser fingre for at de gjør det. Har lyst til å lage mange spennende ting.

4 koselige kommentarer:

Caroline Linnea Falslund sa...

Så fint det blir :) Flink du :)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så flink du er! Kommer til å bli kjempefint.
God lørdagskveld!

Tre Engler sa...

Så kjempe flink du er og det blir jo utrolig flott:)
Nydelig grønnfarge:)
Ønsker deg en herlig Søndag
Klem Merete

Trine sa...

Dette trur jeg virkelig du har grepet på Madelèn ;)
Garnet er jo så bløtt at det blir som å legge en pels over seg den dagen det blir heilt ferdig .Lykke til!

Related Posts with Thumbnails