"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 28. juli 2013

DIY: Framed Honeycombs



Hvordan jeg lagde dette:

 1. Jeg kjøpte en haug med honeycombs på Søstrene Grene. 
2. Deretter fant jeg en gammel, passe stor, ramme som jeg tok ut glasset av. 
3. Malte rammen i en stilig gull farge.
3,5. Min ramme hadde allerede mange småspiker i rammen (gammel ramme), men hvis din ikke har det så er det kjekt å feste noe som du kan henge opp pynten i.
4. Festet tråder til oppheng og til honycombs'ene.

Deretter var det bare å henge den opp. Kjekt å beregne litt ekstra tråd slik at du kan justere hc i etterkant. Når du er helt ferdig så klipper du vekk all overflødig tråd.

4 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Ble jo bare kjempe fint:)
For en herlig idee:)
Klem Merete

Monica - Barkeblikk sa...

Fiin den var! :-)
God idé. Og god tirsdag til deg :)
Klem Monica.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du er et oppkomme av gode idéer! Stilig ble det!

Ønsker deg fortsatt fin sommer.

Klemmer fra Hjørdis

Snekkerfrue sa...

Måtte inn og lesa litt hos deg, og er veldig glad for det! Har lenge lurt på kor eg kan få kjøpt honeycombs, (kanskje litt rimelege), og då skal eg prøve SG!;) Takk for tips!:) Helsing Snekkerfrue

Related Posts with Thumbnails