"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 30. juli 2013

Ikea + meg + jentekveld =SANT

Gleder meg til #jentekveld.... flere som skal være med? 


3 koselige kommentarer:

Elisabeths Borg sa...

Jepp, Viggo venneløs skal på jentekveld! Kjenner absolutt INGEN!!!!

Klem fra Elisabeth12

polkadotpeticoat sa...

That sounds like a blissful evening! Heidi

Anne Eriksen Valstad sa...

Heia! Ser at du er glad i IKEA og det er jeg også. Vet du hva mannen min sa til meg en gang vi kom inn dørene på Ikeavarehuset her i Trondheim? Jo, han sa som følger: "Velkommen hjem da"! Haha, det er litt sant også, for jeg føler meg virkelig som hjemme der. Ikea er genialt på alle mulige måter og god mat har de også. La meg til som følger på denne fine bloggen din jeg. Håper at jentekvelden ble bra og at du får ei knallfin helg!

klem, Anne <3

Related Posts with Thumbnails