"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 24. juli 2013

*IKEA tur*

(Nydelig, kontrastfylt kjøkken med mange stilige løsninger. Liker den store kjøkkenøya med bordet rett inntil.)

(Sitteplass i vinduet er drømmen)

(Moderne og kult. Liker den nye taklampen)

(Bildet over er helt i min gate. Liker all pynten i hyllene og lampene som lyser opp bøkene)

(Dette er mitt drømmekjøkken.... One day!)

(Stilige skap, og enda stiligere med de lampene som de har festet i toppen av skapet)
 Var en tur på Ikea igjen her om dagen. En liten svipptur med min bror og niese. Det ble ikke så ille mye shopping på meg denne gangen. Kun en tørkerull holder og et fleece pledd.
Men jeg fikk tittet på masse nyheter som har begynt å komme inn i butikken og jeg fikk tatt noen bilder.
Alltid gøy med en Ikea tur!!
Gleder meg allerede som en unge til Ikea åpner på Danebo til 2014/2015. Noen flere enn meg som gleder seg til akkurat det varehuset kommer?

3 koselige kommentarer:

Trine sa...

Mange smarte ting på Ikea og du finner de garantert!
Gleder meg som en unge til butikken reiser seg og åpner på Danebo .
Flotte bilder du tar ;)

Tre Engler sa...

Her var det masse herlig inspirasjon:)
Alltid mye artig å se på IKEA:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Alltid gøy å dra på Ikea og alltid noe fint der synes jeg. Ja du , det blir bra med Ikea i vestfold også ! Når det måtte skje . Tomten kjøpte de jo for tre år siden for en vanvittig sum av en bonde så , planene er vel der. Fin dag til deg !

Related Posts with Thumbnails