"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 11. juli 2013

Kjøkkendrømmer

Yes, jeg drømmer om kjøkken!! Åh, så veldig som jeg drømmer.
 Her om dagen, etter mitt besøk på Ikea, så bare måtte jeg sette meg ned og tegne starten på mitt drømmekjøkken.

Jeg ser for meg en grå innredning med sølvfargede håndtak. Industri feeling. Rustfri vask med et fint armatur. Åpne hyller til kopper og glass. Fliser under ventilatoren, kanskje subway fliser. Hengende kniver på veggen. Side-by-side kjøl- og fryseskap. Indukjsonstopp eller noe lignende. Nytt gulv, ikke sikker på fargen enda. En tavle med ukens meny. Farveklatter her og der, i form av interiørartikler, i orange og grønt (mine favorittfarger), og litt vintage retro art fra Society6.
 Og mye mye mer....


Disse bildene gir kanskje ikke det største inntrykket for en utenforstående, men for meg ser jeg så mange spennende løsninger.
Og ikke mist er bare drømmen om mer plass på kjøkkenet til kjøkkenartikler og restavfall nok til å senke pulsen min *ler*.


Programmet til Ikea pleier alltid å klikke etter en stund, har jeg erfart, så jeg tok et bilde av siden før jeg egentlig var ferdig. Og godt var det for alt hang seg opp og ble "borte" etter en stund.
Så det var egentlig mye mer som jeg hadde tegnet inn, så er det sagt ;). Tipper den endelige prislappen her hadde blitt fra 35.000-45.000. Bare å begynne å spare da.. ;).

Og her er litt interiør inspirasjon som jeg har spart opp igjennom årene. Ser på disse hver gang jeg tenker på kjøkken.

Noen der ute som drømmer om nytt kjøkken?


5 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Masse fine saker på bildene dine ja , den kranen hadde jo vært noe da ! Jeg planlegger også kjøkken her , veldig spennende det der . Fin dag til deg !

Tre Engler sa...

Skjønner godt at du drømmer om dette:)
Og for et herlig kjøkken du tenker deg:)
Masse herlig inspirasjon her:)
Klem Merete

Trine sa...

Oioioi det der var utrolig flott.Lett å se det der for seg med pynt og stæsj i fargene grønn og orange :D

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Hei ! Ja gården ligger i Re , ca. fem min. fra deg. Jeg vet for jeg var på loppemarked hos deg en gang. Det var til salgs for en nesten fire år siden også , før garasjehuset kom opp og prisen steg betraktelig , men det er helt nydelig.Du får komme å kikke en gang du er ute å farter. Det skal bli veldig flottt , men hmmm , mye jobb . Fin kveld til deg.

Fargevandring sa...

Ja dette var fine kjøkkendrømmer :-)

Related Posts with Thumbnails