"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 3. juli 2013

"Koo koo for yellow"

Tenkte at det var utrolig lenge siden sist jeg hadde bilder av gangen her på bloggen. Så da slang jeg meg rundt med kameraet.

Malte veggen grønn-grå i fjor og samtidig bare måtte jeg ha et gult innslag ved siden av det grønne. Så da fikk gjøkuret en makeover. Smashing, spørr du meg.


I hylla har jeg samlet opp litt gamle bøker, en eventyrsamling som jeg kjøpte på Notabene for 79,- for endel år siden. Det er et kupp som jeg enda husker godt.

Litt småting til min fremtidige hage (fra Panduro) har jeg også begynt og samle opp. Og i mangel på et bedre sted å legge ting så ligger det nå her i hylla. Den falske blomsten fra Ikea er i allefall ikke oregano og mynte ;P.


Ønsker dere som er innom en fortreffelig uke. 


3 koselige kommentarer:

Trine sa...

Knallkoselig gang.Stor og trivelig synes jeg. Var skikkelig kult med de to gamle retro stolene ;)..

Ha fine dager.

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jammen stemmer det du , gult er kult ! Gjøkuret ble kjempefint !

Tre Engler sa...

Så kjempe herlig det gjøkuret var:)
Passet perfekt inn i gangen din:)
Klem Merete

Related Posts with Thumbnails