"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 15. august 2013

Bursdags ønskelist'a til ho Madelén

Da er det ikke ille lenge til lille Madelén blir hele ett år eldre...
 derfor har jeg laget meg en liten ønskeliste som familie og venner kan ta en titt på.


1. Gjæresag 
2. Drill 
3. Gavekort på Panduro Hobby
 4. Lancome maskara 
5. Gavekort på bøker på amazon.co.uk 
6. Gavekort på Farmandstredet 
7. Nye blomster (en corokia f.eks. eller noe annet grønt uten blomster) 
8. Klær.

Her i huset så ser vi jo endel film, derfor ønsker jeg meg jo slikt også. På bildet under ser du noen av de jeg gjerne vil eie. 


2 koselige kommentarer:

Trine sa...

Ja her var det jo litt av hvert å velge i .Alltid moro å se hva folk ønsker seg til bursdag.Veit om ei dame som ønska seg,og fikk ,motorsag i sekstiårspresang hehe...
Klem .

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Alltid kjekt med ønskelister synes jeg, både for mottaker og giver. God natta til deg ! klem

Related Posts with Thumbnails