"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 19. august 2013

Før - Etter: Gubbestolen

Startet sist fredag å trekke om en stol som gubben gjerne ville ha i tv-stua. Og på søndag var jeg ferdig! 


Dette var virkelig ikke en lett stol å trekke om, siden stolen ikke kunne demonteres, men synes likevel det ble ganske så bra tilslutt. Litt hellidager her og der er det jo, men så er ikke jeg møbbelsnekker heller så da må jeg vel bare se igjennom fingrene på det.

Så nå skal gubben få "lov" til å ha en egen stol i stua igjen. ;)


6 koselige kommentarer:

Trine sa...

Og jeg synes den blei knallfin ! Den skal jeg nok sloss med gubben din i å sitte i hehe....

Hva du greier . Jeg er så imponert ;)

Tre Engler sa...

Ble bare kjempe fin:)
Flink du er:)
Ha en herlig uke
Klem Merere

Fabelaktig sa...

Hva du kan!
Den ble superfin!

Fin ukesstart!
Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
klemklem

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Kult ! Den ble kjempefin ! God natta klem til deg.

Interi-gjør det selv! sa...

Så flink du er, den ble kjempefin. Imponert :-)

Anneli sa...

Så flink du er! Jeg hadde nok ikke hatt mot til å sette igang et slikt prosjekt..
Etter et par dager med temperatur over 20 grader, regner det i strie strømmer i dag. Men det må man vel regne med når man titter på kalenderen ;)
Enda litt hektisk på jobb, med å få siste rest av planogram i boks + prising! Men når denne uka er omme, skal alt være klart og da blir det litt mere energi til kreative sysler! Gleder meg :)
Ha en fin uke og hils resten av Tønsberggjengen! Anneliklem :)

Related Posts with Thumbnails