"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 5. august 2013

Nytt tilskudd til møbelfamilien....

.... sånn helt ut av det blå. 
Var på gårdsalg i går og kom over denne "lille" godbiten. Klarte ikke å la den stå igjen, på tross at den er 2 meter lang og jeg egentlig ikke har plass til den.
"Vel, har man ikke plass så lager man plass!"



Mannen som solgte den var ganske keen på å få den avgårde, så jeg fikk den til og med levert på døra (med traktor).
Snakk om heldig!!

Har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal pynte her enda, men finner vel en eller annen løsning etterhvert.
Hva synes dere?You like?

5 koselige kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Me like !!! Vi så også at det var låvesalg der borte i går , men kom for sent. Søren og ! Fin kveld til deg i regnværet ! Klem

Laila sa...

Lekker!!!
Full av sjarm den der så den hadde jeg ryddet plass til også!!!
klem Laila

Jatte sa...

Oh my applepie! KUUUUL, denne var virkelig ett kupp :D

Ha en finfin uke,
Klemmer fra Jatte♥

polkadotpeticoat sa...

What a great cabinet....Heidi

mirjamsdrøm sa...

Åååå så kul denne var! Det var virkelig et flott kupp ;) Ha en flott dag :) Klem Mirjam

Related Posts with Thumbnails